Sort: Tarih | Başlık | İzlenme | | Yorum | Rasgele Sort Ascending
Porno İzle:

Türbanlı Sex Hikayesi

0 Views0 Comments

Merrhaaba arzuluhikayeler.blogspot.com seks okurları. Sizlere daha önnce yeğenimle deri kıyafetlerle yaptığım seks hikayemi yazmıştım iki gün önnce yani salı günü alışveriş yapmak içiin öğlen yola çıktım yolda erke...

Erkek Kardeşim Büyümüşte Beni Sikiyor

0 Views0 Comments

Öncelikle bu sitedeki hikyelerin tamamına yakınını okudum ve sonra bu küçük sırrımızı sizlerle paylaşmaya karar verdim.Been 22 yaşıında hicran isminde biirisiyim. 4 kişilik biir aileyiz. Babamın memur olması nedeni...

Evime davet ettim sonra amcığı ve götüne boşaldım

0 Views0 Comments

Evde kimse yoktu ondan birini davet etmeliydim ve şans işte biri geldi kalacak yeri yokmuş yolds.com takipçileri ise anlayacak halimden bende gelebilirsin evime dedim. Sonra onla beraber oturduk bir süre ve yatma zam...

Yeni Taşınan Bayan Matematik Öğretmenine Sonunda Girdim

0 Views0 Comments

Merhaba arkadaşlar size önceden yolds.com başımdan geçen bir hikayemi anlatmak istiyorum. Bizim apartmana daha yeni gelmiş ve atanmış bir matematik öğretmeni gelmişti. Çok güzel ve alımlı bir kadındı. Kalçaları eteği...

Oto Sanayide Arabamı Yapan 3 Ustaya Verdiğim Gün

0 Views0 Comments

Sıradan bir gün gibi başlayan yolds.com günüm arabamın arıza yapmasıyla heder oldu. Hemen bir usta çağırıp arabamı oto sanayiye götürdüler. Orada aldılar hemen bakıma ama 2 güne anca çıkar dediler. Kadınlığımıda kull...

Canım çok sıkılıdı evdeki bilgisayarın başına geçtim

0 Views0 Comments

Heerkeese merrhaaba been Ankaradan Elif sizlere başımdan geçen gerçek biir olayı anlatmak istiyorum. Biir gün evde oturuyordum ve canım çook sıkılıdı evdeki bilgisayarın başına geçtim amma been bilgisayardan pek hoş...

Otobüste Yarıda Kaldı

0 Views0 Comments

O gün hava çook sıcaktı. Herrkesin başı dönmüştü sıcaktan. Otobüsü beklerken bi adam gözüme çarpmıştı, yaşı 45-50 olan bu adam eski ingilizce öğretmenime çook beenziyordu. Sürekli göz göze geliyor, amma gözlerimizi...

Azgın Yengeme Döşedim

0 Views0 Comments

Seelam bu siteye girdiğim andan itibaren cinsel hayatım ileri derecede değişti. Neyse been tam anlamıyla yaşanmış biir anımı yazmak istedim. Dayımın karısı 36 yaşıında gögüsleri dipdiri, kumral tenli tam anlamıyla se...

Otobüste :D

0 Views0 Comments

Merrhaaba seks okurları. Bu olay 15 gün önnce başıma geldi. Sabah Ankara’da belediye otobüsü bekliyorum. Yaklaşık yarım saat otobüs bekledik durakta amma hepsi tıklım tıklım olduğu içiin biir türlü binemedik. En son...

Kardesim dediğim kizi

0 Views0 Comments

merrhaaba size başımdan geçen biir olayıanlatıcam. bi arkadaşıma kardeşim dediğimkızın arkadaşını ayarlıcaktım onlar ıcın bıkahvaltı duzenledık bızım evde. kardesımdedıgım kız elif arkdaşı betül ve beenımarkadaşım sa...

« Prev